Wednesday, August 10, 2011

ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ပထမဆံုး ေျမေအာက္ရထားလမ္း ေဆာက္လုပ္ေတာ့မည္...ဂုဏ္ယူၾကပါ..မီးပ်က္လွ်င္ ဆင္းတြန္းရမည္:P

ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ၿမိဳ႕ေတာ္ ေနျပည္ေတာ္၏ ဂုဏ္ေဆာင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စီမံကိန္းကို ရုရွားႏိုင္ငံက တာဝန္ယူ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ ရရွိသည့္အတြက္ ဂုဏ္ယူေနမိေၾကာင္း စီမံကိန္း၏ ဗိသုကာ အႀကီးအကဲတစ္ဦးက ေျပာၾကားေၾကာင္း ၁-၈-၂၀၁၁ ရက္တြင္ သိရသည္။ ရုရွားႏုိင္ငံသည္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စီမံကိန္းမ်ားအတြက္ ဘူမိေဗဒဆုိင္ရာ ေလ့လာတုိင္းတာမႈမ်ားႏွင့္ ဒီဇုိင္းပညာတုိ႔တြင္ နည္းပညာ ျမင့္မား ကၽြမ္းက်င္မႈ ရွိေနၿပီး ေနျပည္ေတာ္တြင္ ေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္ေသာ ကီလုိမီတာ ၅၀ (၃၁မုိင္ခန္႔) ရွိေသာ အရွည္ဆံုး ပတ္လမ္းကို နည္းပညာျမင့္မားစြာ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရုရွားမွ ဗိသုကာ အႀကီးအကဲက ၎တုိ႔ႏုိင္ငံတြင္းမွ The Voice of Russia သို႔ ေျပာၾကားရာတြင္ အဆုိပါ ရထားလမ္း စီမံကိန္းအတြက္ မိမိတုိ႔ ရရွိခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း၊ တည္ေဆာက္ခြင့္ ရရွိသည့္အတြက္ ဂုတ္ယူမိေၾကာင္း ေျပာၾကားသည္။ ၎အျပင္ ယခုႏွစ္၏ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းကလည္း အိႏိၵယႏုိင္ငံ၏ လူေနမႈထူထပ္ေသာ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕ျဖစ္သည့္ မဒရပ္ၿမိဳ႕တြင္ အေမရိကန္ေဒၚလာသန္း  ၄၃၀ ကုန္က်ႏုိင္မည့္ ေျမေအာက္ရထားစနစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ကို စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆုိခဲ့ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရုရွားႏုိင္ငံတြင္ ပထမဆံုး ေျမေအာက္ရထား လမ္းကို ၁၉၃၅ ခုႏွစ္ ေမလ ၁၅ ရက္တြင္ ၁၁ ကီလိုမီတာ(၆ဒသမ ၈မုိင္) အရွည္ျဖင့္ စတင္ခဲ့ၿပီး ရထားဘူတာရံုေပါင္း ၁၃ခု ရွိခဲ့သည္။ ျမန္မာႏုိင္ငံ၌ ယခုစတင္ တည္ေဆာက္မည့္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စီမံကိန္းမွာ ၅၀ ကီလုိမီတာ(၃၁မိုင္ခန္႔) မွ စတင္မည္ျဖစ္သျဖင့္ စတင္စဥ္ကာလ အပိုင္းအျခားတြင္ ျမန္မာက ပိုမို ရွည္လ်ားေနေၾကာင္း သိရသည္။ လက္ရွိကာလ ရွရွားႏုိင္ငံ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕တြင္ ေျမေအာက္ရထားလမ္း စီမံကိန္း၌ ၃၀၁ ဒသမ ၂ကီလိုမီတာ(၁၈၇ဒသမ ၂မုိင္) အတြက္ ရံုေပါင္း ၁၈၂ခုႏွင့္ ရထားလမ္း ၁၂ခုရွိကာ ေျမေအာက္ အနက္ဆံုး ဘူတာမွာ ၈၄မီတာ(၂၇၆ေပ) ရွိၿပီး ေန႔စဥ္စီးနင္းသူမွာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ မွတ္တမ္းအရ ပ်မ္းမွ် ၆ဒသမ ၅၅ သန္းရွိေၾကာင္းႏွင့္ ေျမေအာက္ရထားလမ္းစနစ္ အမ်ားဆံုး အသံုးျပဳႏုိင္မႈတြင္ ဂ်ပန္မွ တုိက်ိဳ ၿပီးလွ်င္ ရုရွားမွ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕မွာ ဒုတိယအေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေနေၾကာင္း ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ၾသဂုတ္လ ၁၁ ရက္ေန႔ထုတ္ ျပည္ျမန္မာ ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။ .

0 comments: