Sunday, March 21, 2010

အဘ ဦး၀င္းတင္ေျပာစကား

“က်ေနာ္ကေတာ့ မွတ္ပုံမတင္ဖို႔ကို အဆိုျပဳခ်င္တယ္။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ထုတ္ပစ္ရမွာကို က်ေနာ္လက္မခံဘူး။ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ထုတ္ပစ္ဖို႔ စစ္အစိုးရလုပ္ေနတာ တေလွ်ာက္လုံး ၁၉၉၀ ေနာက္ပိုင္းကတည္းက လုပ္လာတာ။ အခု ဒီလိုင္းကိုပဲ ျပန္ေဖာ္ျပန္ၿပီ။ ေနာက္တခုက ဖြဲ႔စည္းပုံအေျခခံဥပေဒက အတည္လည္းမျဖစ္ေသးဘူး။ က်ေနာ္တို႔ကလည္း ကန္႔ကြက္တဲ့ဟာနဲ႔ ဒီလိုအတည္မျဖစ္ေသးတဲ့ အေျခခံဥပေဒနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ကိုုျပန္ၿပီး ခံ၀န္ခ်က္ေတြနဲ႔ ဒီအေျခခံဥပေဒကို ထိန္းသိမ္းေစာင့္ေရွာက္ပါမယ္ဆိုတဲ့ မလိုအပ္ဘဲလုပ္တာဟာ က်ေနာ္တို႔ဦးက်ဳိးေအာင္ ႏိုင္ငံေရးသိကၡာကို ပ်က္ေအာင္လုပ္တာပဲ။ ဒီႏွစ္ခ်က္နဲ႔ က်ေနာ္တို႔ လက္မခံႏိုင္ဘူး”

0 comments: