Sunday, November 18, 2012

“အုိဘားမားကုိ က်မ မမုန္းသလုိ၊ ဦးသိန္းစိန္ကုိလည္း က်မ မခ်စ္ပါဘူး”

by ငယ္ ခ်စ္

က်မတုိ႕ငယ္ငယ္က က်မတုိ႕အိမ္ကုိ သိပ္အေရးပါတဲ့ ဧည့္သည္တခ်ိဳ႕လာေတာ့မယ္ဆုိရင္ အိမ္မွာႏွစ္ရွည္လမ်ား မရွင္းလင္းပဲထားတဲ့ စာအုပ္ပုံ၊ သတင္းစာပုံ၊ ကက္ဆက္ေခြပုံေတြကုိ က်မတုိ႕ရွင္းလင္းရစျမဲပါ။ ဒီလုိအခ်ိန္ေတြဆုိရင္…. က်မသိပ္ေပ်ာ္ေနတတ္တယ္။ က်မက သိပ္အသန္႔အျပန္႕ၾကိဳက္ျပီး အိမ္အျပင္အဆင္လုပ္ရတာကုိ ၀ါသနာပါတတ္တာကုိးးး။



အခုလုိ အသက္အရြယ္ရလာေတာ့ က်မအိမ္မွာ ဧည့္သည္လာမွ အိမ္ထရွင္းရတဲ့အျဖစ္မ်ိဳး က်မ မႏွစ္သက္တဲ့အတြက္၊ က်မအိမ္ကို အျမဲတမ္းသန္႕ရွင္းသပ္ရပ္ေနေအာင္ထားတတ္ပါတယ္။ က်မရုံးအဆင္း အိမ္ျပန္လာခ်ိန္မ်ား အိမ္ဟာ ရႈပ္ပြေနမယ္ဆုိရင္ အိမ္ရွိလူကုန္အားလုံးကုိ က်မ ေသာင္းက်န္းတတ္ပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ အခုဆို က်မအိမ္ျပန္လာခါနီးဆုိ အိမ္က သမီးနဲ႕တူမေလးတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ေဆာ့ထားသမွ် အျမဲရွင္းလင္းသပ္ရပ္ေနေအာင္ အိမ္ကလူေတြ သတိထား ရွင္းလင္းတတ္လာတယ္။



အထက္က က်မေျပာလာသမွ်ေတြမွာ အဓိက ေျပာခ်င္တာကေတာ့၊ ဒီေန႕ အင္းယားလမ္းကေန က်မကားျဖတ္ေမာင္းလာေတာ့ ကားလမ္းပိတ္ေနက်မဟုတ္တဲ့ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ေလွေလွာ္အသင္းနားမွာ ကားေတြစီတန္းပိတ္ေနတာနဲ႕ၾကံဳတယ္။ ရုတ္တရက္ေတာ့ က်မစိတ္ထဲ ေရွ႕မွာ ယာဥ္တုိက္မႈမ်ားျဖစ္သလားလုိ႕ အေတြး၀င္လုိက္မိတယ္။ တျဖည္းျဖည္း ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ခန္းမနားေရာက္ေတာ့….



“wow”

တခါမွ ခုလုိညခ်မ္းအခ်ိန္မွာ မျမင္ဖူးခဲ့တဲ့ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ရဲ႕ ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ခန္းမက မီးေရာင္ထိန္ထိန္ညီးေနတဲ့ ခမ္းနားထည္၀ါမႈေတြ၊ က်မျမင္ေနရတဲ့ ခန္းမေထာင့္စြန္းနားေလးမွာေတာင္ အဲကြန္းေအာက္ဒုိး (ဘယ္ႏွစ္လံုးမွန္းေတာ့ မေရတြက္ခဲ့မိ) အဆင့္ဆင့္ကုိ က်မ ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရတယ္။ ရုတ္တရက္ က်မတုိ႕ဘြဲ႕၀တ္စုံမဲမဲၾကီးေတြနဲ႕၊ အလွေတြျပင္ ေခြ်းဒီးဒီးက်ျပီး အလွယပ္ေတာင္ေလးေတြနဲ႕ အပူမသက္သာေပမယ့္ အုိက္တင္ခံယပ္ခပ္ခဲ့ၾကတဲ့ က်မတုိ႕ဘြဲ႕ယူခဲ့ၾကစဥ္အခ်ိန္ကာလေလးတခုကုိ ေျပးျမင္ေယာင္လုိက္မိတယ္။



“ေအာ္… ငါတုိ႕ အုိဘားမားေလာက္ ကုသုိလ္ကံမေကာင္းခဲ့ၾကပါတကား”



ဘယ္တုန္းကမွ မေတြ႕ျမင္ခဲ့ဘူးတဲ့ “UNIVERSITY OF YANGON” ဆုိတဲ့ ေျမစုိက္မွတ္ေက်ာက္ၾကီးတခုကုိလည္း စလုိက္မီးေလးေတြလွလွပပနဲ႕ ခမ္းနားထည္၀ါစြာ ေတြ႕ခဲ့ရေသးတယ္။



က်မ ၀မ္းသာပါတယ္…က်မတကယ္၀မ္းသာတယ္။ ဘာလုိ႕လည္းဆုိေတာ့ က်မတခါမွ မျမင္ခဲ့ဘူးတဲ့ ေက်ာင္းၾကီးရဲ႕ အလွကုိ ခုလုိေတြ႕ခြင့္ရလုိက္လုိ႕ပါ။



က်မ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္၊ တကယ္ပါ….. က်မ စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိတယ္။

“ေအာ္… အုိဘားမားၾကီးတေယာက္ ျမန္မာျပည္လာျပီး အညာခံရဦးမယ္” လုိ႕။



က်မ ဘာေျပာခ်င္တယ္ဆုိတာ စာဖတ္သူေတြ ရိပ္မိၾကမယ္လုိ႕ က်မထင္ပါတယ္။

စဥ္းစားၾကည့္ၾကပါ…. “UNIVERSITY OF YANGON” လုိ႕သာ မွတ္ေက်ာက္သစ္ၾကီးတခုတင္တယ္၊ တကယ္ေရာ ရန္ကုန္တကၠသုိလ္ဟုတ္ေသးရဲ႕လား??

ဒီတကၠသုိလ္ဟာ ႏုိင္ငံေတာ္ကေပးတဲ့ ဘြဲ႕ထူး ဂုဏ္ထူးေတြကုိရမယ့္ ဘာသာရပ္ေတြ တကယ္သင္ၾကားတဲ့ေနရာဌာနေရာ ဟုတ္ေသးရဲ႕လား??



က်မ ေနာက္ဆုံးေျပာခ်င္တာက… ကုိယ့္အိမ္ ကုိယ့္၀င္းကုိ ဧည့္သည္လာမွာမုိ႕ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲေနမယ့္အစား၊ ကုိယ့္အိမ္ ကုိယ့္၀င္း ကုိယ့္ေျမေပၚမွာေနေနၾကတဲ့ က်မတုိ႕ ျပည္သူလူထုထဲက ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားေတြသာ ဒီလုိလွပတဲ့ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ေက်ာင္း၀င္းၾကီးကုိ တခါျပန္ျပီး တက္ေရာက္ခြင့္ရရွိၾကမယ္ဆုိရင္ က်မ အတုိင္းမသိ၀မ္းသာမိမွာပါရွင္။



ဒီေနရာကေန က်မတုိ႕သမၼတၾကီးဦးသိန္းစိန္ကုိလည္း တခုေလာက္ေျပာခ်င္ပါတယ္…



“အဘေရ…. ဧည့္သည္လာမွပဲ အလွျပင္ေတာ့မွာလား”



စာဖတ္သူအားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။



ငယ္

ရန္ကုန္တကၠသုိလ္

(ရူပေဗဒ)



P.S အခုလုိမ်ိဳး က်မနာမည္ေအာက္မွာ က်မတက္ခဲ့ဖူးတဲ့ ေက်ာင္းေတာ္ၾကီးကုိ မွတ္တမ္းတင္တာကုိလဲ က်မရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြ မကန္႕ကြက္ေလာက္ပါဘူးေနာ္။ :D

ေအးခ်မ္းမြန္မွ ငယ္ ဂ်စ္ တြင္ေဖာ္ျပေသာ သတင္းကို မူရင္းအတိုင္းမွ်ေ၀ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
Photo From : ငယ္ ဂ်စ္